Wedstrijdverslag Hoogeveen 4 – Wacker 4

Zondagmorgen stond voor het 4e elftal de uitwedstrijd op het programma tegen het puntloos onderaan bungelende Hoogeveen 4.
Vooraf geen tegenstander om van onder de indruk te raken gezien het feit dat Wacker 4 tot dan al haar 8 wedstrijden in winst had omgezet.
Op het prachtige sportpark Bentinckspark ontspon zich dan ook een ongelijke strijd.
Wacker combineerde eenvoudig door de enthousiaste, maar voetballend duidelijk mindere, Hoogeveense linies. Het duurde dan ook niet lang voor de ban werd gebroken en Wacker makkelijk combinerend de voorsprong pakte.
Het is ondoenlijk van elk doelpunt te vermelden hoe deze tot stand kwam, maar toen de zwaar besnorde scheidsrechter na 90 minuten affloot stond er, via een tussenstand van 0-13 een monsterscore van maar liefst 2-14 op het scorebord.
De 2 tegendoelpunten waren wat slordig, maar waren duidelijk het gevolg van het feit dat Wacker de teugels iets te nadrukkelijk liet vieren.
wacker4-bScorend voor Wacker deze ochtend;
Remco 3x