Clubkas campagne Rabobank: Breng nu je stem uit!

Beste Wacker en WIJC leden,

Onze vereniging doet ook dit jaar weer mee met de Rabobank Clubkas Campagne. Dit houdt in dat wij in aanmerking komen voor sponsoring door de Rabobank Meppel-Staphorst-Steenwijkerland. Het geld dat we krijgen mogen we bijvoorbeeld gebruiken voor onze mooie accommodatie.
De hoogte van het bedrag hangt af van het aantal stemmen dat wij krijgen. Alle leden van de Rabobank Meppel-Staphorst-Steenwijkerland mogen stemmen. Dus hoe meer stemmen hoe hoger het bedrag.
Daarom een oproep aan jullie allemaal: zorg er voor dat jij, je ouders, je opa en oma en andere bekenden een stem op onze club uitbrengen! Je kunt stemmen t/m 1 april.
Meer informatie kun je lezen op: https://www.mijnbankversterkt.nl/mss/start/

Alvast bedankt,
Het bestuur van v.v. Wacker en WIJC

Beste stemmer én lid van de Rabobank,

Breng nu je stem uit!
Rabobank Meppel-Staphorst-Steenwijkerland draagt het verenigingsleven in de regio een warm hart toe. Daarom stellen wij € 125.000,- beschikbaar voor de Rabobank Clubkas Campagne! Als lid van onze bank mag je meebeslissen waar deze bedragen naartoe gaan. Laat jouw clubhart spreken van vrijdag 15 maart tot maandag 1 april en breng je stem uit op clubs die deelnemen aan de Rabobank Clubkas Campagne. Jouw stem is dus letterlijk geld waard! Stemmen kan vanaf vandaag tot maandag 1 april op de deelnemende clubs.

Zo kun je stemmen
Als lid krijg je van ons vijf stemmen die je kunt uitbrengen op jouw favoriete clubs, waarvan maximaal twee stemmen op dezelfde club. Kijk op www.rabobank.nl/mss wat de clubs met jouw bijdrage willen bereiken en breng je stemmen uit. Via onderstaande stemknop log je automatisch in en kun je je stemmen uitbrengen.

Elke stem is geld waard. Laat deze dus niet verloren gaan en stem op jouw favoriete clubs. Wij wensen je veel plezier met het uitbrengen van jouw stemmen.
Veel stemplezier!

Met coöperatieve groet,