Het spande er om……

Terwijl in Rotterdam de spanning al een tijdje te snijden was wanneer Feijenoord kampioen zou worden, werd ook in de kantine van de v.v. Wacker gestreden wie kampioen bij het klaverjassen zou worden.

Tijdens de kaartcompetitie, werd 1x in de twee weken op vrijdag onder genot van een hapje en drankje de kaarten met elegante souplesse op tafel geworpen.

Vaak, onder genot van een bulderende lach en brede glimlach was het tijdens de laatste kaartavond tot aan het laatste potje super spannend.

Toen de klok twintig over tien had geslagen en op de radio het bekende stuk

“ Also Sprach Zarathustra” klonk met vervolgend een puike roffel op de snare trom vierden de klamme handjes hoogtij.

Uiteindelijk werd duidelijk dat Hendrie Duinkerken dit jaar de grote winnaar was met Sjerp Visser als goede tweede en Jan Roze werd onbetwist gehuldigd als derde!

De Supporters Vereniging feliciteert alle drie heren en na afloop bleef het nog lang gezellig in de kantine.

Volgend seizoen zal de “strijd” weer los gaan wie de opvolger zal worden van Hendrie.

In de tussentijd kunnen Hendrie, Sjerp en Jan genieten van de geweldige vleesprijzen en we hopen hun en natuurlijk vele anderen volgend seizoen weer te mogen verwelkomen in de mooie kantine.

Supporters Vereniging Wacker