Zondag 5 november as. Wacker – Dwingeloo Aanvang 14:00 uur

Zondag 5 november as. in De Wijk een heuse kraker in de 3e klasse C. Wacker 1 ontvangt dan Dwingeloo 1 en beide ploegen kennen elkaar! Vorig seizoen wisten onze blauwhemden met 4-1 te winnen, maar in Dwingeloo werd het toen 2-2. De historie laat overigens zien dat Dwingeloo wel vaak de bovenliggende partij was. Deze jaargang heeft Wacker al 3 overwinningen te pakken en wist Dwingeloo vorige week pas de eerste punten bij te schrijven. Zodat Wacker op een keurige 5e plek in de competitie staat en Dwingeloo (na 4 wedstrijden) nog maar 11e. Maar: de wedstrijd van zondag as. is zeker niet vooraf te voorspellen! Verwachting is dat het lekker druk wordt aan de lijn. Bent u er dan ook bij? Aftrap is om 14.00 uur; tot dan!