Oranje Zwart 1 – Wacker 1 woensdagavond as. aanvang 18:45 uur

Wacker 1 speelt woensdagavond as. om 18.45 uur de uitwedstrijd in Wanneperveen bij Oranje Zwart 1. De KNVB had in haar wijsheid besloten om onze vrienden van Oranje Zwart een soort van bezinningsweekend op te leggen, waardoor de normaal geplande wedstrijd niet door kon gaan en waar Wacker nu de dupe van is, getuige de inhaalwedstrijd op dit idiote tijdstip. Evenzogoed wordt het een interessante ontmoeting, want Oranje Zwart is na de overwinning op Hodo op jacht naar SVV’04, dat de 9e plaats inneemt met 5 punten voorsprong, maar wel met twee wedstrijden meer gespeeld dan Oranje Zwart. Daar waar Wacker bij een overwinning vrijwel zeker is van rechtstreekse handhaving. Het gaat woensdagavond dus wel ergens over! Neem daarnaast ook nog in gedachten de thuiswedstrijd, waar Wacker ternauwernood met een vrije trap vlak voor tijd de drie punten claimde. Alleen daarom al kan blauw-wit ervan verzekerd zijn dat oranje-zwart iets recht wil zetten!

Door het rare tijdstip van deze wedstrijd gaan de spelers op eigen gelegenheid naar Wanneperveen en zal er geen bus rijden. Wij raden u aan om iets eerder aan de avondmaaltijd te beginnen, zodat u vanaf 18.45 uur onze jongens kunt aanmoedigen! Heel graag tot woensdagavond!