Het toernooi is vol!

Het toernooi is vol! De organisatie is blij met zoveel enthousiastelingen die met teams van 5 voetballers gaan strijden voor de felbegeerde Ooievaarstrofee! Voor deze sportieve mensen geldt: aanwezig om 12.00 uur en start van de wedstrijden om 12.30 uur. En voor ieder ander: kom vooral kijken!!! Het wordt een supergezellige dag, mooi weer, oogstrelend voetbal, een mooie prijs, hamburgers/worsten, drankjes in overvloed, springkussen, schappelijke prijzen en veel muziek. Wat wil een mens nog meer?

De prijsuitreiking is ongeveer gepland tegen 16.00 uur, waarna DJ ‘The Pirate’ met muziek-voor-iedereen de stemming er in zal brengen. Vandaag mogen we al wel aankondigen dat de muzikale piraat een uurtje zal worden onderbroken door (“vriend van de club”) Zwarte Jannes! Manmanmanman, dat wordt een feest! Een heerlijke afsluiting van een prima seizoen voor VV Wacker, voor Vitesse’63 en voor VV IJhorst. Zorg ervoor dat u erbij bent, beste mensen! Tot zaterdag 24 juni as.!