Nog even stil zitten en dan……!?

Voor velen is het afkikken van heb ik jou daar, maar de start van 2023 zal het lange wachten voor iedereen belonen.

Zoals bekend wordt het interieur van de kantine van v.v. Wacker grondig vernieuwd en dat houdt dan ook in dat de kantine een poosje niet beschikbaar is.

De Supporters Vereniging gaat dus ook vanouds aan de gang met de traditionele kaartavonden op vrijdagavond.

De aanvangstijd blijft ook onveranderd en vanaf 20.00 uur kan er weer gezellig een kaartje worden gelegd onder genot van een hapje en drankje.

De data van de kaartavonden zijn:          27 januari

10 februari

24 februari

10 maart

24 maart

28 april (met prijsuitreiking)

En wat is een kaartseizoen zonder kaartmarathon. Ongeveer hetzelfde als voetballen zonder bal.

Op zaterdag 28 januari 2023, aanvang 10.00 uur begint de kaartmarathon en tussen de middag staat er een lekkere kop soep en broodjes voor de kaarters klaar.

Opgeven kan bij één van de bestuursleden van de Supporters Vereniging of via

supportersver@vvwacker.nl

Opgave voor 23 januari 2023

Tenslotte wil het bestuur iedereen fijne kerstdagen en een sportief, maar vooral gezond Nieuwjaar wensen.

Supporters Vereniging v.v. Wacker