Wacker compleet in nieuwe tenues

Het vlaggenschip van v.v. Wacker speelt dit seizoen in compleet nieuwe tenues. Wacker is na het kampioenschap in de zondag 4a Klasse gepromoveerd naar de zondag 3e klasse A. En heeft inmiddels twee competitiewedstrijden gespeeld. (1x winst/1x verlies) Dankzij de hoofdsponsors:
Bert Spronk van café de Casteleyn

Jeroen Vriend van Vriend Sport
werd dit mogelijk gemaakt. Beiden boden het complete pakket, bestaande uit shirts, broeken, sokken, trainingspakken en tassen donderdagavond voor aanvang van de oefenwedstrijd tegen S.V. Olyphia uit Noordwolde aan. Wacker won deze oefenwedstrijd in het nieuwe tenue met 4-1. Wat opvalt is dat het complete blauwe tenue is ingewisseld voor blauwe shirt met witte strepen en de blauwe voetbalbroek is ingewisseld voor een witte. Dit zorgt voor een frisse uitstraling, en is tevens een ode aan de oorspronkelijke clubkleuren. Beide sponsoren werden bedankt voor deze prachtige geste.

Foto en tekst Benny Spin