V.V. Wacker een top vereniging en een mooie uitdaging!

Beste leden van Wacker en WIJC,

In januari van dit jaar werd ik benaderd met de vraag of ik voorzitter zou willen worden van v.v. Wacker. Ik heb hier niet lang over hoeven nadenken en ga deze taak met veel plezier en vertrouwen aan. Afgelopen dinsdagavond was het zover en ben ik tijdens de ALV (algemene leden vergadering) benoemd.

Voor de mensen die mij (nog) niet kennen wil ik me hierbij graag kort voorstellen.
Ik ben Frans Zinger, 47 jaar oud, getrouwd met Niesje en vader van 3 kinderen, Ellen (18), Julia (16) en Martijn (12).
Ik ben geboren en getogen in de Wijk en ben werkzaam als adjunct directeur bij Adviesgroep Mulderij Verzekeringen in Hoogeveen. Een middelgroot assurantie-, pensioen en volmachtbedrijf met 30 medewerkers. Hier heb ik de dagelijkse leiding over de commerciële mensen en ben verantwoordelijk voor interne en externe contacten .

Ik ben op mijn 8e begonnen met voetballen, altijd met veel plezier. Ik heb de hele jeugd doorlopen en heb daarna nog een aantal jaren in de senioren gevoetbald. Na een periode te zijn gestopt ben ik 4 jaar geleden weer gestart met voetballen bij Wacker 3. Leuk, maar wel prestatiegericht! Sinds 2 jaar voetbal ik mee met de 35+ (7 tegen7).

Wacker is een vereniging die midden in onze samenleving staat en waarbij vele mensen direct of indirect betrokken zijn. Ik ben van de verbinding en samenwerking en hoop dan ook op een goede en constructieve samenwerking met iedereen binnen en buiten de club. Ik heb er veel zin in om er samen met de leden, collega bestuursleden, commissieleden en vrijwilligers van Wacker en WIJC een succesvolle periode van te maken.

Vriendelijke groet,
Frans Zinger