‘’T IS WEER VOORBIJ …….DIE VOETBALLOZE ZOMER!!!!!!!!”

Daar is ie dan, het begin van het voetbaljaar 2019/2020. De laatste jaren is het gebruikelijk, dat de competitie vooraf gegaan wordt door een soort bekercompetitie. Een poulevorming van meestal 4 clubs, die in een halve competitie uitmaken wie van de 4 door mag naar de volgende bekerronde.

Wacker is ingedeeld met VIOS (Oosterhesselen), S.V.V. (Oud Schoonebeek) en……………….onze buren IJHORST!

De progammering is als volgt:

Wacker speelt op zondag 1 september uit bij VIOS in Oosterhesselen, dan volgt op zondag 8 september een thuiswedstrijd tegen S.V.V. uit Oud Schoonebeek en het toetje is op zondag 15 september met een thuiswedstrijd tegen IJhorst!! Ik denk: Een interessante poule-indeling!!

Voorafgaand aan deze bekercompetitie speelt Wacker (naast de nodige trainingen natuurlijk) een aantal oefenwedstrijden tegen:

1e: Op dinsdagavond 20 augustus (19.30 uur tegen U.S.V.;

2e: Op zondagmiddag 25 augustus (14.00 uur ) tegen Oranje Zwart;

3e: OP dinsdagavond 27 augustus (19.30 uur) tegen M.S.C. (Zaterdagafdeling).

De indeling van de competitiewedstrijden volgt z.s.m.