Oefenwedstrijd verslag Dalfsen-Wacker

MOET JE DAAR NOU ZENUWACHTIG VAN WORDEN??

Zaterdag j.l. zag ik in Hoogeveen de wedstrijd HZVV- Germanicus, een wedstrijd als finale van een tournooi.Een hoofdklasser tegen een 1e klasser.(2-1 voor HZVV). Beide ploegen lieten zien absoluut nog niet klaar te zijn voor de competitie. Voorafgaande aan die wedstrijd zag ik onze tegenstander in de competitie, Ruinen, tegen De Weide spelen. 10 -2 voor De Weide!!! En Ruinen had ook al met 14 – 1(!!) klop gehad van HZVV.
Moet men dan,  als leiding van zo’n club, nou zenuwachtig  worden van twee dergelijke nederlagen???
Ik moest daar aan denken, toen Wacker zondagmiddag, na de zeperd van vorige week tegen Gramsbergen, opnieuw met een forse nederlaag geconfronteerd werd  tegen 4e klasser Dalfsen.
Angst is ook in deze een slechte raadgever, doch ik denk dat trainer Bart Smid en zijn technische staf wel geconstateerd hebben, dat in de eerste plaats het belangrijkste in de huidige situatie is, om niet in paniek te geraken. Er zal hard gewerkt moeten worden om de juiste spelers op de juiste plaats te krijgen. Het is allemaal nog wat los zand en de vaste patronen ontbreken. Dat te bereiken vraagt om tijd en die tijd moeten we deze selectie geven. Daarvoor staan er, voordat de competitie begint,  nog een paar interessante duels op het programma.
En om  mijn antwoord op de titel van dit stukje te geven???
Nee, absoluut nee!!!!