Oliebollentoernooi Wacker en 45+ teams

Dit jaar organiseerde de Activiteiten Commissie Wacker rondom Kerst en Oud en Nieuw weer een oliebollenzaalvoetbaltoernooi voor Wacker leden en voor 45+ teams uit de regio , met boarding, in sporthal De Slenken in de Wijk. Beide avonden werd er fanatiek om de 1e plaats gestreden.  Hoewel de opkomst bij de Wacker versie(4 teams) wat minder was dan bij de 45-plussers (7 teams) kan met toch van 2 geslaagde evenementen spreken, waarbij ook de niet zaalvoetballers , mede door de boarding, goed uit de voeten konden. Winnaar bij de 45-plussers was het team van Vitesse ’63 uit Koekange. Alle deelnemende team waren zeer enthousiast over de opzet van het toernooi (met dank aan de vele vrijwilligers) zodat aan het eind van dit jaar een vervolg niet uitgesloten is.
Tijdens beide toernooien kon met uiteraard ook genieten van versgebakken oliebollen.
Na afloop van het toernooi volgde nog een kleine prijsuitreiking en zat de kantine vol met spelers en publiek waar het  nog lang gezellig was. Ook werd bij het toernooi van de Wacker leden weer aan het rad van fortuin geslingerd wat weer een leuk centje opbracht voor de activiteitencommissie van de club.