Jurrian Lier wint de voetbalpoule 2018-2019!

We kunnen met recht zeggen dat de Voetbalpoule van het afgelopen seizoen een ware triller was.
Tijdens een extra ingelaste vergadering van de Supporters Vereniging werden de regelementen en statuten bestudeerd en naast elkaar gelegd.
Er werd zelfs geopperd om contact te zoeken met de plaatselijke notaris….. Echter, na twee bakken koffie en een zakkie snoep werd duidelijk hoe de eindstand van deze super aantrekkelijke poule er uit zou zien.
De nummers 1 t/m 3 waren erg aan elkaar gewaagd. Het aantal punten hadden ze allemaal hetzelfde, maar de doorslag gaf het doelgemiddelde.

Op de foto staan Jurrian Lier(1e), Derk Jan  Teunis (2e) en Mirjam Burgwal(3e) gezamenlijk naast Anja Dekker, namens de Supporters Vereniging.
Ze werden beloond met een envelop met inhoud en winnaar Jurrian reageerde, dat deze prijs toch de mooiste was die hij ooit had gewonnen!
Natuurlijk geldt voor Derk Jan en Mirjam ook de eeuwige roem en de Supporters Vereniging hoopt dat zij ook de volgende Voetbalpoule weer hun kwaliteiten zullen laten zien.
En natuurlijk hopen we de er ook dit voetbalseizoen weer een heleboel supporters mee doen en wie weet wordt jij dan wel de opvolger van Jurrian!

Dus, als je wordt benadert om mee te doen met de Voetbalpoule 2019-2020….

Tot ziens bij de wedstrijden van Wacker en wees welkom in de “vernieuwde” kantine!

De Supporters Vereniging